๐๐ฒ ๐ฐ๐น๐๐ฏ๐ธ๐ฎ๐บ๐ฝ๐ถ๐ผ๐ฒ๐ป๐๐ฐ๐ต๐ฎ๐ฝ๐ฝ๐ฒ๐ป ๐๐ฎ๐ป ๐ฎ๐ฌ๐ฎ๐ฑ ๐๐ถ๐๐๐ฒ๐ป ๐ฒ๐ฟ ๐๐ฒ๐ฒ๐ฟ ๐ผ๐ฝ!
Er was enorm veel animo dit jaar! Vandaar ook dat we een gezellige maar lange dag voor de boeg hadden. Alles werkte mee: de zon scheen
, de baan lag er prachtig bij
en de kantine en secretariaat waren omgetoverd tot een gezellig geheel met zicht op de rijbaan
.
Om 08.30 begonnen we al met de eerste combinatie in de dressuurring. Het varieerde van de aller eerste keer in de ring tot de klasse ZZ-Licht!
Na de laatste dressuurstart hebben we, in een recordtijd, samen met heel veel leden en vrijwilligers, de rijbaan omgetoverd tot een springparcours. Ook hier was het mooi om te zien dat de hoogte varieerde van 30 cm tot maar liefst ruim 1.20 m.
Aan het einde van de dag was het onder het genot van een hapje en een drankje tijd voor de prijsuitreiking.
Dit jaar hebben wij wederom 5 clubkampioenen mogen benoemen in de volgend categorieรซn:
35+: Louise Elferink
Pony zonder startkaart: Eva Bolhuis|
Pony met startkaart: Linde van de Pennen
Paard zonder startkaart: Rosan ten Barge
Paard met startkaart: Tamara Wensink
๐๐ช๐ด๐ต ๐ถ ๐ฅ๐ข๐ต:
Louise er op de wedstrijddag zelf achter kwam dat ze net jarig was geweest en dus in de 35+ rubriek mee kon strijden om de winst?
Eva ondanks een wapperende parasol gewoon kampioen geworden is?
Linde in zowel in beide dressuurproeven als in het springen een 1e prijs heeft gescoord.
Tamara net als Linde in alle onderdelen er met de winst vandoor ging bij de paarden?
Rosan voor de 2e keer in haar carriรจre clubkampioen is geworden en haar paard (Djurre) voor de 3e keer?
Speciaal bedankje voor De Voerboer voor een goodiebag voor alle deelnemers en verder alle mensen die op welke manier dan ook bijgedragen hebben aan deze mooie verenigingsdag!
